Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-19, 16:59   #22
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Filmtips, meg og minsten (11)

Mine har digget:

- Kubo og det magiske instrumentet - stop motion animasjon, japansk inspirert eventyr. Ganske spennende og magisk. En ung gutt som kan fortrylle alle med gitarspillet sitt, har en mor som er veldig svak/syk som han forsørger. De har og en fjern familie som er tilsynelatende ond, som dukker opp.
- The Last Airbender - familie fantasy (den første av fire, men tror ingen andre filmer har kommet) - litt action preg. En liten gutt må mestre alle fire elementer for å kunne gjennopprette ro og balanse i universet.
- Miss Pelegrine's home for peculiar children - også fantasy/eventyr. Spennende med tidsreise mellom nåtid og fortid, barn med spesielle evner og en gåtefull historie om hvorfor jeg-personen blir involvert.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat