Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-12, 09:28   #7
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ergo bæresele til nyfødt?

Jeg (og min mann) kombinerte forøvrig ergoen med elastisk sjal som vi brukte inne. Jeg synes bomullstoffet i ergoen pustet godt, men det er viktig å ikke ha på seg for mye selv under. Jeg hadde gjerne tynn ulltrøye innerst mot babyen og tynn ulljakke/cardigan og ytterjakke utenpå. Hvis det regnet brukte jeg mannens aller største tynne regnjakke.

Jeg er bare 160 høy og ikke spesielt stor. Mannen er 180 og bred over ryggen. Allikevel bruker vi begge ergoen om hverandre til de to minste både foran og bak, jeg flyttet bare litt på de øverste stroppene.

Til litt større barn (vi har båret på ryggen fra de er ca 8.mnd) har vi kunnet hipse de på og av alene ved å bruke denne metoden:


(Kilde: youtube.com)

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat