Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-17, 14:31   #149
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor TV har du?

Hos oss står TV-en på litt sånn tilfeldig, det er barne-TV for jentungen, gutta ser på noen av de evinnelige Ax Men eller Alaska something eller Hundepatruljen, Mannen og jeg ser nyheter og en og annen episode av en eller annen serie i ny og ne, vi ser på QI og Pointless alle sammen, og hvis jeg er alene hjemme slenger jeg i sofaen med whatever. Men i samme rom foregår også lekser, lesing, jobbing, tegning, spilling, matlaging (rundt hjørnet, but still), netting og i det hele tatt. Så derfor er det litt viktig for meg at TV-en ikke har hovedfokus.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat