Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-18, 20:27   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk til kronprinsparet

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Den gjengen der er gjerne faste gjestelistefolk som blir sponsa med gud vet hva av greier for å kaste glans over evenementer av ymse sort. Så det er ikke sikkert Marius betaler for hverken Dom Perignonen eller drivstoffet til yachten selv, lissom.

(Jeg har for øvrig også klart å ha et aktivt SoMe-liv uten å få med meg hverken hva eller hvem Marius Høiby driver med. Det var faktisk en tråd på FP som skulle til for det. )

Å bo og leve i sus og dus i Santa Monica og London er kjempedyrt. Å leve der uten å leve i sus og dus også. Også når noen sponser champisen din. Og om man velger å være i sfæren "jeg er så kjent at folk spanderer lyx-greier på meg", så velger du også å leve med oppmerksomhet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat