Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 09:52   #38
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Inneklemtdager - skal man forvente fravær på slike dager i arbeidssammenheng?

Absolutt ikke automatisk fraværsdag, og noe prosjektdeltakere må gi beskjed om. Samtidig så bør man ikke forvente svar før litt senere på dagen i dag. Jeg fikk selv noen jobbmailer i går, og valgte med hensikt å ikke svare på dem før i dag.

Det som plager meg litt mer i min bransje er alle de som jeg har måttet forklare at jeg ikke er på jobb på røde dager, så de må forvente en leveringsfrist som ikke krever arbeid på en offentlig fridag. Og som du ser, her er jeg på jobb på inneklemt dag.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat