Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-19, 18:17   #849
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Fra Bergens Tiende:

Sitat:

Eg snakkar jamleg med folk i partia som meiner at metoo «tek merksemda bort frå politikken». Til det er det å seie at metoo diverre er sjølve kjernen av politikken:

At kvinner, menn, unge, gamle – ja, alle – skal ha lik sjanse til å vere med i politisk arbeid, må vere ein grunnplanke i demokratiske organisasjonar.Slik er det diverre ikkje no. På årsmøtet i Innlandet Høgre var Kristian Tonning Riise ordstyrar. På årsmøtet i Viken Frp hadde Ulf Leirstein same oppgåve. Båe to var i fjor gjennom alvorlege metoo-saker der partia avgjorde at dei hadde brote partiets regelverk.

Jeg har lurt på dette. Hva har de gjort med de som har blitt beskyldt for #metoo-saker i andre partier enn AP. Vi er jo ikke i tvil om hva Giske har drevet med det siste året lzm. Men jeg er ikke så veldig imponert over Høyre og FrP når jeg leser at deres "bad boys" har vært ordstyrere for hvert sitt fylkesårsmøter... Hva slags signal sender det?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat