Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-23, 12:22   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.574
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips: Bursdagshilsener til døde folk på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg hører med blant de kjipe som aldri gratulerer perifere venner med bursdag via Facebook. Det føles ikke naturlig og det er noe veldig upersonlig og rart over det. Jeg synes heller ikke det er stas å bli gratulert på min bursdag av folk jeg tviler på om husker bursdagen min eller som knapt hadde kjent meg om vi hadde møtt hverandre.

Det å gratulere folk bare fordi Facebook sier man skal, er merkelig. Hvis jeg kjenner folk jeg gratulerer med dagen så dårlig at jeg ikke en gang vet at de er døde, så er det kanskje et tegn på at det ikke er naturlig å gratulere de? Jeg gratulerer selvsagt de jeg vet har bursdag uten å trenge en påminnelse og jeg gjør det da som regel ikke på Facebook, men enten ansikt til ansikt hvis jeg møter de, på telefon eller til nød via sms eller messenger.

Samme her. Jeg sender aldri gratulasjoner til andre enn de som er nære nok til at jeg hadde fått det med meg om de døde.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat