Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-24, 21:13   #16
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.186
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Partnerdrapskommisjon

Jeg har litt trua på den oppvoksende generasjonen her (hvis ikke andrew tante og co ødelegger dem. ).

Jeg satt på en kafe denne uka og to unge menn dumpet ned på nabobordet og snakket om bruddet den ene akkurat hadde hatt med kjæresten. Hvordan han følte det, hvordan hun følte det, hvordan han skjønte hvorfor sånn og sånn, fordi han hadde gjort sånn og sånn og litt om tiden fremover og bare hundre millioner voksenpoeng og empatipoeng på dem begge. Jeg satt og stirret inn i pc-en min og prøvde å unngå å vise hvor rørt jeg ble.

Så kanskje tiden jobber med oss?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat