Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-19, 20:04   #19
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt som egner seg for ferske strikkere?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Om du kan legge opp, strikke rett og vrang, lese og bruke Internett, så kan du strikke nær sagt hva som helst!! Beste tipset mitt er å bare hoppe i det, og ikke bekymre deg for ting som står i oppskriften før du faktisk har kommet dit i prosjektet. Det meste løser seg når du kommer dit!

Det er bare folk som kan strikke og som er gode til det, som sier sånt. Det er antagelig vanskelig for dere å se for dere hvor dårlig det er mulig å være til å strikke. Jeg kan rett og vrang, og jeg kan lage helt ufattelig kaos av de enkleste instruksjoner, selv på video. Det er absolutt grunn til bekymring på forhånd.

Siste prosjekt som havnet i søpla: poncho med hette. Skulle være superenkel. Ikke vet jeg hva som gikk så galt, men bare folk helt uten hode ville hatt glede av spetakkelet. Ikke en gang minsten klarte å få den ned over hodet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat