Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-20, 23:12   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan man strikke Caramel Sweater uten italiensk opplegg?

Ja, greit, dette er quitter talk men SÅ gøy er det ikke å legge opp masker altså. Jeg skal strikke caramel sweater, bortsett fra at nå begynner jeg egentlig å angre på hele faenskapet og vurderer å bare improstrikke noe i stedet for.

Jeg har prøvd å legge opp to ganger nå, den ene gangen gikk jeg i surr i rett og vrang og mista trua på egen evne til å telle, den andre gangen hadde jeg ikke lang nok tamp sånn at jeg gikk tom for tråd etter nesten ferdig opplegg. Og jeg har ikke engang BEGYNT å strikke frem og tilbake for å få den sabla kanten!

Så. Ja. Finnes det alternativ oppleggsmåte? Hvis ikke lover jeg å prøve igjen altså. Det er jo ikke VANSKELIG. Bare kjedelig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat