Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-24, 18:47   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.590
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vil vi i år?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Usikker. Antibes, kanskje? Blir i området der med en tur til Monaco tipper jeg. Blir han som da er 156, min mor på 77 og meg.

Elsker det området. Vi var i Antibes for to år siden, bodde i gamlebyen og tok dagsturer til Nice, Menton + Monaco, Eze (og gikk Nietzsche-stien ned til Eze-sur-mer), Cannes + Grasse (med besøk i parfymefabrikk, der jentungen på 14 fikk komponere sin egen parfyme, veldig stas). Enda fikk vi skvist inn et besøk i vannskliepark (Aquasplash), som riktignok var mer stas for 14-åringene enn for mor, men jeg fant meg da ei solseng jeg kunne slappe av på så lenge. Alt kom vi oss til med tog og/eller buss, vi leide ikke bil. En herlig ferie!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-04-24 kl 20:19.
My er ikke aktiv   Svar med sitat