Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-19, 21:51   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Erfaring med Tufte klær og Bambull?

Noen med erfaringer? Minsten har fått to pysjer i bambus og han eeelsker de, så jeg sjekker ut diverse klær i det. Tufte har ull med innside av bambus, og vurderer det til Poden og oss voksne (Minsten har nok ull/bomull). Er de gode? Hvordan er passformen? Er de faste i formen eller sånn ekstremt tøyelige? Brukes de året rundt eller er det kun høst/vinter?

Jeg ser de har en variant med hals som man kan ta av (henger da bak som en hette). Ser for meg at dette kan være skikkelig digg - enkelt å justere temperatur, eller er den bare i veien?
Ser også den varianten virker litt videre i damemodell, og det kan gå begge veier - enten fin på eller telt liksom Kanskje jeg bør holde meg til den ettersittende varianten... Men liker at den er lang.

Bambull:


Bambus/bomull:

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat