Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-17, 11:45   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trondheimsspørsmål - kartlegging

Jeg har nå løpt et par ganger gjennom og nedenfor Elsterparken. Den eneste skrenten hvor du har en reell sannsynlighet for å omkomme om du faller ned er den ned mot Vestoppfarten (Roald Amundsens veg). Den er såpass trafikkert, at et lik der vil bli oppaget ganske fort, med mindre mordet skjer på sen kveld/natt, og man skynder seg å trekke liket inn i en av tunnelene/hulene/bunkersene/hva det nå er som går inn i fjellet rett nedenfor. Det er et gjerde ut mot skrenten der, så offeret må i tilfelle lures på utsiden av gjerdet (og det var vel ikke gjemt noen geocache der på den tiden, slik det er nå ), evt klaskes i hodet og lempes over. Men jeg vet jo ikke når gjerdet ble satt opp, er ikke sikkert det var der på den tiden du legger handlinga. Eventuelt kan det ha vært et nedtråkket og ødelagt gjerde. Det som står der nå ser i alle fall ikke kjempegammelt ut.

Det er noen skrenter ned mot driftsvegen (turstien) også, men de er ikke riktig like høye, og en hjernerystelse er mer sannsynlig, hvis man ikke faller ekstremt uheldig. Men det er en tilsvarende hule der også, hvor man kan gjemme et eventuelt lik man ikke ønsker skal bli funnet sånn med en gang.

Her ser du skrenten ned mot Vestoppfarten, du skimter støtta i Elsterparken på toppen, og gjerdestolpene til gjerdet mot kanten. Du ser i forhold til bilen og lyktestolpen i svingen ca hvor høyt det er.


Her ser du hvordan det ser ut fra kanten ved gjerdet i Elsterparken, og der nede ved vegen ser du inngangen til hula/tunnelen. Det er en på andre sida av vegen også, rett under der bildet er tatt.


Jeg tok ingen bilder av skrentene ned mot Driftsvegen/turstien denne gangen, siden jeg løp igjennom Elsterparken. Inngangen til Driftsvegen er nede i svingen, der man ser en syklist(?) på det nederste bildet.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 03-05-17 kl 11:51.
My er ikke aktiv   Svar med sitat