Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-17, 09:32   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wales, Liverpool og/eller Manchester? Hva gjør man der?

Oh, både zipline, Science museum, World Museum, overnatte på fyr, det gamle egypt og katedraler er gode tips! Hyggelige bydeler også.

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Skal dere leie bil i wales?

Nei, vi må satse på tog. Jeg tør ikke kjøre på venstre side. Jeg er ikke en veldig erfaren sjåfør, så det blir litt for mye for meg. Om vi reiser alle tre kan det hende, siden Høvdingen er en både trygg og erfaren sjåfør.

Jeg har aldri kjørt tog i Storbritannia (annet lokalt rundt London), og tror det kan være en fin måte å ta inn landskapet på. Jeg ble veldig fascinert av Hinterland, og måten hver episode i første sesong fikk landskapet til å forme hele historien og nesten ble en karakter i seg selv.

Vi er Whovians, så lurer på om vi må til Cardiff, selv om det er ganske langt unna dit vi egentlig skal, som er mye lenger nord, nesten opp mot Snowdonia National Park (bare navnet høres jo helt Game of Thrones ut! )

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat