Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-13, 21:31   #10
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skulle bare...

Jau då. Det har skjedd. Slik som i sommer f.eks. Jeg var på IKEA og skulle ha nye møbler til eldste sitt rom, fornye alt i forbindelse med skolestart. Nu vel, det endte opp med at (etter at alle møblene var montert og plassert der de opprinnelig var tenkt) vi byttet rom alle sammen - poden fikk foreldrerommet, lillesøster podens rom og lillesøsters rom ble foreldresoverom. Og enden på visa var jo at det var lillesøster som fikk mest nytt, for hun beholdt sengen som storebror skulle ha bl.a og fikk ordentlig "stor jente" rom.

Akkurat nå derimot, skulle jeg ønske jeg fikk samme ånden til å rydde ut av/klargjøre eksisterende vaskerom for totalrenovering. Men DET sitter langt inne, dessverre ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat