Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-16, 23:57   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En kveld alene i København

Det hadde vært hyggelig, også for å feire at vi endelig har en felles storbypreferanse!


Fasit: frøs så ille og måtte ta noen laaaangdryge jobbtelefoner, at jeg ikke orket å stikke nesen utenfor da jeg endelig var ferdig. Tenkte å hente mat fra restauranten opp på rommet, men kelneren overtalte meg til å sette meg ned, jeg fant frem kindlen og var klar for alenekos, da mannen på nabobordet initierte en samtale. Jeg ble litt "urk" først over tanken på høflig smalltalk et helt måltid, for det er jo vanskelig å avslutte en samtale når man først har begynt, liksom, uten at det blit veldig pinlig! Men så ble det så fantastisk hyggelig! En utrolig spennende, bereist, belest, utdannet person med masse livserfaring ("godt voksen" mann) og skravla gikk på oss i to timer!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat