Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 11:55   #43
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Shabby chic er helt ut.

Hvordan vet dere at ting er helt ut? Hvem er det som definerer hva som er in og hva som er ut? Etter mitt inntrykk så lever shabby chic fremdeles i beste velgående, og det er fler og fler som tar til seg elementer fra stilen. Jeg ser at veldig mange av de som har mørkbeisete møbler ala Bombay har begynt å male dem hvite og beveger seg mer mot shabby chic. Det er vel de færreste som har råd til å fornye alt interiør etter som trendene endrer seg, man fornyer stilen litt etter litt.

Selv synes jeg shabby chic kan være fint, men noen tar jo helt av på blonder og dill, det kan bli for mye også.

Hjemme hos oss derimot har vi oftest stilen "gjennomført rotete", og jeg lever fint med min spisestue fra 70-tallet i teak og hvit skai. Er jeg in eller ut da tro?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat