Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 14:22   #48
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Det som er litt morsomt, er at magasinene så lenge jeg kan huske har sagt at "nå er det det indviduelle som gjelder, de personlige detaljene, det originale!". Samtidig som hjemmene blir likere og likere. De som har råd til det, kjøper original-7-erstolen, resten kjøper IKEA- eller Skeidar-kopier. Jeg tror vi her oppe generelt har lite stilsikkerhet, det være seg i mote eller interiør, derfor er vi ganske opptatt av hva trendene sier og prøver å etterape mest mulig. Det er bare å se på tenåringsbabe'sene i min hood, de er kliss like, alle sammen.

Det vi nordmenn egentlig kan, er å lage det koselig og komfortabelt. Lune stuer og varme og vindtette uteklær. Jeg synes vi skulle konsentrert oss mer om det og ikke prøvd å være så kule. Sa hun, og så på høttah med svigerfars gamle 80-tallsmøbler. Det er koselig, det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat