Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 15:45   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg følger med i tiden, vel.

Neisj, jeg bare vet det. Bare sjekk designbladene og designblogger, nettsteder som selger det siste nyeste nye og sånn. Ikke noe som ser ut som det ble glemt i hagen gjennom vinteren der.

Jeg leser mye, veldig mye om interiør og design. Mitt inntrykk er at det romantiske tar mer og mer av. Gjerne for meg, det er ikke det, men selv om ikke alle har slitte hvitmalte border og stoler og blonder og dill, så er det veldig vanlig med hvite møbler, mye hvitt overalt, sammen med sølvplett/ sølvaktige ting og krystalllignende glassgjenstander.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat