Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-18, 11:54   #38
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne nytt hverdagsservise!

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

PP har redesignet Konrad Galaaens Spire, det er hvitt og fint.
Zeleste til PP er også flott, det er helhvitt men har papirklipp-mønster designet av danske Bit Vejle. Har hatt det til hverdags og fest siden det kom i 2007, det er like fint etter lassevis av ganger i maskinen.

Bogstad litt mer old school, men mange gode minner, for mange. Det er litt tidlig for at det blir det nye retro-serviset, men tipper det er en kandidat. Tid og Sense er helt plaine hvite serviser.

https://www.porsgrund.com/serviseserier

Spire er helt nydelig. Jeg har vokst opp med dette, har selv flere deler av det originale serviset og vurder stadig dette til nytt penservise.
Pillivuyt Plisse som jeg har til hverdags er tyngre og langt mer rustikt i uttrykket.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat