Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-14, 19:37   #19
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.179
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebord, er det ok å dele seg mellom flere?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Innafor. Men man kommer før eller etter mat. Med forbehold om særtilfeller der det ikke funker. ( har ikke gjordt det selv).

Bra du tar det forbeholdet, for det er der jeg er. Noen vil komme før, noen etter. Noen vil komme, dra, komme tilbake. Vi har en underholdning som krever billett som kompliserer hele opplegget, for det er et vindu på 1/2 time mellom middag og dette, og her skal altså folk komme og gå.
Jeg har ikke trua, rett og slett og kjenner at jeg blir småirritert over at ikke folk kan innse at noen ganger funker ikke Ole Brummopplegg.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat