Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-16, 22:35   #129
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Hvorfor det, det andre er jo om mulig, enda verre?

Jeg ser ikke poenget med at folk skal slutte å gifte seg eller å ha sex fordi det finnes tvangsekteskap og voldtekt. Men hijaben er for veldig mange/opprinnelig et plagg som kvinner skal dekke seg til med, opprinnelig/for veldig mange fordi mannen har bestemt det. Av den grunn synes jeg de som kan velge selv godt kan droppe den. Jeg har veldig lite sansen for sånne "jeg er en moderne muslimsk kvinne og bærer en statement-hijab"- greier. Det blir litt det samme som alle de hjemmeværende cup-cake mødrene som er går baklengs inn i framtiden ved å bruke sitt frie vilje til å være hjemmeværende på fulltid.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat