Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-17, 20:01   #46
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elev slått bevisstløs i skolegården

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Det kommer vel ganske mye an på forhistorie, hva slags forhold man har til sine foreldre og sånt, tror du ikke?
Spørsmålet her var hva konsekvensen ville vært for MITT barn hvis hen hadde vært med på noe sånt, da er ikke din erfaring med håndtering av barn/ungdom med vedvarende adferdsproblemer spesielt relevant, er den vel?
Jeg påsto aldri at det var løsningen for alle, men om jeg tror det hadde vært effektivt for mitt barn? Ja, det er jeg rimelig sikker på.

Men da er det kanskje ikke så veldig sannsynlig at ditt barn noen gang vil banke opp en medelev slik at han må legges inn på sykehus. Det er jo faktisk ikke en oppførsel som "kan skje den beste". Det er ungdom med en forhistorie som gjør slikt, og saken er jo gjerne at vanlige metoder ikke virker på dem.


Sist redigert av Teofelia : 28-03-17 kl 23:10. Årsak: Feilretting
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat