Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-20, 12:47   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.443
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stryn sommerski uten å være så glad i off piste?

Jeg var der sommeren for to år siden. Er heller ikke glad i off piste, selv ikke om det er pudder, og det er definitivt ikke pudder på denne tiden av året, heller TUNG snø som jeg i alle fall ikke hverken får til eller liker å kjøre i. Preparerte løyper var OK, men ikke mer enn det. Litt isete tidlig på dagen og sørpete etter hvert. Jeg syntes likevel det var en opplevelse med sommerski, men mer sånn for å ha gjort det en gang enn at selve kjøringen var en drøm. Hehe. Anbefaler å kjøpe klippekort for et begrenset antall ganger i heisen i stedet for dagskort hvis du er som meg. Jeg hadde nok spart en del penger på det, for fem turer holdt for meg. Og resten satt jeg i solveggen.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat