Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-06, 12:05   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om Hundehode

Jeg syntes ikke persongalleriet var for stort i den forstand at det var vanskelig å holde styr på de forskjellige, men jeg har kanskje lettere å falle for en bok med en mer bærende hovedperson enn det var her. Her var liksom alle sett utenfra med et spottende blikk. Og alle hadde det fælt, og så godt som alle hadde SVÆRT usympatiske sider.

Hva syntes dere om jeg-fortelleren? Han går jo uten tvil LANGT ut over det han faktisk kunne vite. Asger skriver en roman om familien sin, han er ikke noe sannhetsvitne akkurat.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat