Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 11:42   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskusjonstråd om Hundehode

Jeg tygger og tygger på denne boka, og er glad jeg leste den. Men, allikevel var jeg litt skuffet, for den var så veldig skrytt opp på forhånd

Personlig synes jeg det gikk greit å følge med i historien, til tross for mange rike personligheter med egne historier på kryss og tvers. Må si meg enig i at jeg liker best bøker som fordyper seg i en person.

Til tider synes jeg det ble litt vel mye råskap (finner ikke helt ordet jeg leter etter), og historien blir litt uvirkelig for meg på grunn av det. Store deler av boken foregikk på dansk i hodet mitt, men det var noe jeg slet med da jeg leste "Den lukkede bok" også Danske bøker blir bare danske.

Jeg tror heller ikke Asger forstod omfanget av hva som skjedde tanten, men at det gikk opp for han i all sin gru når han ble gammel nok til å forstå.

Vi følger forholdet mellom Bjørk og Askild gjennom mange faser og utrolige episoder. En kan undre seg over at de faktisk holder ut med hverandre. Hvordan vil du karakterisere forholdet mellom dem?
Dette forholdet fant jeg ganske merkelig, og jeg klarte ikke å fri meg fra tanken om at de holdt sammen fordi det var det man gjordet før. Uansett.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat