Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-17, 22:57   #507
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Miljø har ikke vært en stor sak i denne valgkampen, verken for Venstre eller for SV. Det har i alle fall ikke dominert avisforsidene.

Men forklar gjerne hvordan Venstre kommuniserer miljø på en mer spiselig måte enn det de grønne gjør. Annet enn at de grønne er mer radikale i sin tilnærming, selvsagt.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Så teller ikke veto mot LoVeSe noen ting?

Nå mener jeg bestemt å ha hørt at Venstre selv sier de ikke ønsker å ha noen ultimatum, all den tid det vanskeliggjør forhandlinger. Men selvsagt vil et veto mot LoVeSe telle. Jeg har til og med skrevet det allerede i denne tråden:

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Samtidig håper jeg intenst at Venstre og KrF på vippen kan tvinge gjennom miljøtiltak. Jeg krysser fingrene for at det er akkurat miljøsaken som de skal få gjennomslag for de neste fire årene.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat