Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-17, 11:45   #514
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Og en tråd på Internett, er vel kanskje akkurat det? Det er vel ikke slik at det å delta i tråden her er forpliktende? Det er vel heller ikke sikkert at folk faktisk snakker sant? Hvis jeg sier at jeg ikke fløy på ferie i 2017 er det vel ikke så mange her inne som kan kontrollere det?

Jeg er "all inn" når det gjelder å være en smule kritisk til det folk skriver på internett, men når det er sagt er det vel mer sannsynlig at folk som ikke er spesielt opptatt av miljøet ikke deltar i denne tråden heller enn at de deltar ved å skrive hvor flinke de er til å ikke ta fly mens de egentlig sitter i loungen i Amsterdam på vei til den andre langhelgen i New York dette året. Det finnes sikkert folk som er så syke, men jeg tror ikke de florerer i miljøtrådene på FP.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat