Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-17, 11:00   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Nei, og jeg roper ikke hurra for trusene heller. Jeg synes bare at kroppsformende plagg som man kan ta av og på er så uendelig mye bedre enn mer drastiske tiltak. I en ideell verden hadde man selvsagt ikke vært så opptatt av å optimalisere egen kropp hele tiden.

Jo, klart, men jeg tror at den type lavterskelshaping normaliserer i enda større grad de (uoppnåelige) formene man higer etter, og ikke minst gjør det enda vanskeligere for ungdommene å ikke føye seg etter idealnormene når det er så "lettvint".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat