Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-18, 13:08   #143
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Da kan jeg samtidig gruffer over at jeg er rimelig ufrivillig arbeidsledig sånn over natta. Får satse på at intervjuet på onsdag går bra så jeg kan kaste ut karet med god samvittighet.


Jeg håper intervjuet i morgen går bra ja.

Og den arbeidsgiveren din... jeg håper du ikke lar de slippe unna så lett...?


Jeg er irritert på det neket som hadde sine to små pomeranian løse i parken i dag. Det er ikke båndtvang lenger, så det er ikke derfor jeg blir irritert, men når du har hundene dine løse så står du for pokker ikke med nesa i mobilen! Jeg stoppet og ventet på at hun skulle våkne/rive seg løs, og i mellomtiden oppdaget hennes hunder meg og min hund. Når hun da våkner og kommer til meg, så lurer hun på om det er greit at de får hilse. "Det er litt seint å lure på det nå, når de allerede har hilst fordi du var opptatt med mobilen. Jeg pleier ikke la min få hilse på andre hunder når han må være i bånd." Og så gikk jeg.

Bobbelur er ikke aktiv