Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-18, 14:59   #152
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

At ungdomsskolen stadig har dager hvor oppmøtet ikke er på skolen, men et helt annet sted og ungene må komme seg dit selv til starten av dagen. Og min 9.klassing har skolebuss som går til skolen. Alt annet blir veldig tungvint. Fikk akkurat melding om at samme skjer til fredag, men da var det i alle fall ganske sentralt i byen de skulle møte, så da blir det toget (eller buss for tog som er enklest når ungene er hos meg), men da gjelder jo ikke skolebuss kortet og jeg å betale selv for at hun skal få møtt opp på skolen i tide der skolen krever oppmøtested. Når de har egne skolebusser fra utkantstrøk som mange tar som går direkte til skolen, så burde de i alle fall starte dagen der og dra samlet derfra.

Elisabet er ikke aktiv