Sv: Bøker lest i 2010
Oktober
101. P.G. Woodehouse: The girl on the boat
102. Mercedes Lackey: Owlflight
November
103. Mercedes Lackey: Owlsight
104. P.G. Woodehouse: Something fishy
105. Deborah O`Keefe: Readers in wonderland. En litt kjedelig bok om fantasylitteratur. Forfatteren er veldig sikker på at hennes smak er den eneste rette.
106. Mercedes Lackey: Owlknight
107. Ingvar Ambjørnsen: Lang natt på jorden. Godt skrevet, men veldig trist.
Desember
108. Bill Bryson: At home. Fascinerende bok om dagligliv i "gamle dager". Anbefalt til alle som liker sosialhistorie.
109. Henrik Langeland: Verdensmestrene. Bedre enn jeg hadde fryktet ut fra anmeldelsene. Jeg gleder meg til neste bok.
110. Lois McMaster Bujold: Memory. Jeg gleder meg til neste Vorkosigan bok. Snart.
111. Kathryn Hughes: The Victorian Governess
112. Alexander McCall Smith: Friends, Lovers, Chocolate.
113. Erlend Loe: Stille dager i Mixing Parts
114. Alexander McCall Smith: The Lost art of Gratitude
115. Knut Nærum: Ø
116. Camilla Läckberg: Fyrvokteren
Lydbøker
24. Michael Palin: Pole to Pole
25. Agatha Christie: Sad Cypress. BBC dramatiseringene er alltid fantastiske.
26. Terry Pratchett: Small Gods. En av mine yndlingspratchetter, og fantastisk lest.
27. Alexander McCall Smith: The right attitude to rain
28. P.G. Woodehouse: Something Fresh
|