Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-09, 18:08   #46
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: SV vil ta organene dine uten godkjenning

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Her er noe jeg ser for meg som et potensielt problem. Om barnet mitt skulle dø og vi visste det, type koble fra maskiner som holdt det i live, så hadde jeg jo selvsagt villet hatt barnet i armene, være der for det som den siste trygge havn, uavhengig om hvor lite et f.eks. hjernedødt barn vet hva som foregår. Ja, jeg innbiller meg dette, jeg har aldri vært der. Jeg ser for meg at det er en grusom ting å få røsket barnet bort og kuttet opp før jeg får sagt mine farvel. Jeg skjønner at det må til, jeg har all forståelse for det og jeg håper at jeg i en slik situasjon hadde klart å tenke på alle andre enn kun meg selv. Men jeg kan ikke si at jeg hadde klart det, uansett hvor mye jeg rasjonelt akkurat nå tenker at det er det eneste rette å gjøre. Hvordan kan noen vite hvordan de ville reagert i en slik situasjon, selv om man vet at det er riktig å hjelpe andre barn som trenger det?

Signerer sitronen.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat