Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-09, 18:48   #50
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SV vil ta organene dine uten godkjenning

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Jeg vet at sirkulasjonen må holdes i gang slik at organene holdes friske, men trodde at dette var det en hjerte-lunge maskin som tok seg av slik som under hjerteoperasjoner der hjertet må stanses? Med andre ord at personen er erklært død men kroppen holdes i live? Eller er det sånn at så lenge hjertet slår, om det er av egen krafgt eller ikke, så er en person per definisjon i live? Noen leger her som kan avklare prosessen for meg?

Jeg kan sikkert sjekke opp dette, og det er ikke noe jeg har drevet med, men jeg ville tippe at det er som du sier, at man må holde sirkulasjon og blodomløp i gang, og det er jo nettopp det som pårørende ønsker at man skal slå av mens de er tilstede.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat