Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-19, 08:11   #62
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klassefest - maaaange år etterpå

Hvorfor fest nå etter så lang tid spør dere? Svaret er kanskje at det har vært interesse tidligere, men så har ingen tatt tak i det og fått organisert en fest. Nå var det plutselig et par av dem som hadde møttes, så da ble det tatt opp igjen. Det blir fest og jeg gleder meg og tenker at jeg holder meg litt i bakgrunnen i forhold til å foreslå ting om både presentasjon og annet program siden jeg definitivt er en person som over hodet ikke har noe i mot sånne ting og derfor kanskje har mindre forståelse for at dette kan være vanskelig og uønsket for andre. Skjønner nemlig nå at det er et omstridt tema.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat