Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-19, 23:22   #15
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Særemne/fordypningsoppgave

Dersom eg var norsklæraren din, ville eg råda deg til å ikkje bruke «tabu» og «bestselgerlistene» for det trur eg ikkje kan dokumenterast. Brødrene Løvehjerte frå 1973, Farvel Rune frå 1986 er eksempler på det motsette. Eg trur du kan få ei god problemstilling ved å plukke bøker frå ulike tiår. Men ikkje bruk ein tittel der du har konkludert.

Snøsøsteren og Kjære søster er gode begge to. Og begge kan vere eit godt utgangspunkt. Men gjer du det vanskelegare for deg sjølv ved å blande barne- og ungdomslitteratur, dersom du skal gi ei historisk framstilling? Målgruppa for dei to er veldig ulike faser. Om du vil bruke desse to, kvs med å trekke inn ei voksenbok og og sjå på kva slags verkemiddel og symbol som blir brukt for å skrive om døden for ulike aldersgrupper? Eg trur Morgon og kveld av Jon Fosse kunne passa som ei bok for EO tredje målgruppa.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat