Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-17, 15:14   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg måtte jo nå søke opp dette på den skolen snuppa skal begynne på.

I FAU-referatet står det "kun én kjole og ingen limo/partybuss". Det høres ut som en regel som skulle være til å leve med.

Prøvde sjekke her også, men fant ikke noe informasjon som gjaldt den slags. Eneste som stod i et FAU-referat fra 2015 var at klassekontaktene måtte skaffe 4 foreldrevakter fra hver klasse (to på hvert skift), og at skolen stiller med deler av personalet til stede, dette for å sikre inngangsdører og forebygge uønsket aktivitet på ballet. Har liksom ikke hørt noe snakk om det heller fra folk som har barn på den skolen, så jeg aner ikke hva nivået ligger på.

Jeg synes det er helt greit å oppfordre til redesign og gjenbruk, men synes det blir sært å kreve det, eller å sette tak på kostnader. Det kan uansett ikke etterpøves og håndheves på noen måte. Men bevisstgjøring av barn og filleristing av foreldre er på sin plass, hvis det er slik at det tar fullstendig av. Limousinskyss av ungdomsskoleelever er og blir helt absurd, uansett hvordan man ser det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat