Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-19, 11:09   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Jeg trenger en liten realitetsorientering. Jeg har en mann og en 15-åring som er veldig glad i kjøtt i alle former, og en jente som er mer glad i fisk og karb. Selv er jeg egentlig mest glad i grønt.

Jeg har tenkt at f.eks. 1 pk karbonadedeig holder til 4, men det gjør det altså ikke nu for tiden, ei heller en stor burger til hver. En pakke med 4 laksefileter er også knapt. Jeg mener at man kan kompensere med mer pasta og grønt hvis man er mer sulten, men i realiteten gjør det at han som trenger mest mat (gutt, 15), ikke får i seg nok.

Hvis du forutsetter at jeg kjenner til miljøargumenter og hvordan min sønn spiser; hvor mye lager dere som har tenåringsslamper i voksefasen av middag?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat