Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-19, 11:18   #5
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.255
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Middag til 4 - hvor mye lager dere?

Vi er 4 med to tenåringer der den ene spiser mye, og den andre foreløpig er mer normal i porsjonene. Jeg selv spiser ikke kjøtt eller fisk, sånn at hvis jeg lager hamburgere av en pakke karbonade deig så sper jeg den ut med finhakket løk, knuste erter, linser eller kikerter. Jeg lager da av 2 pakker, slik at restene kan brukes til lunsj eller til kveldsmat eller før trening om det er tidlig på ettermiddagen. Anslår at de 3 spiser 2-3 hamburgere hver til middag.

Hvis vi har laks kan den storspilte med letthet spise 2 laksefileter, kanskje mere til. Da lager jeg ofte 2 broccoli i buketter og 1 kg gulrøtter til 4 pk med laksefilet, og alt blir borte.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat