Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-14, 10:47   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg har bare noen titalls grå hår, så jeg svarer ikkei pollen. Men temaet nærmer seg jo aktuelt, da.

Jeg registrerer at de siste par årene har det plutselig dukket opp flere relativt unge og fræsje mennesker med grått hår, det er en ganske stor forandring fra bare kort tid siden. Jeg husker godt første gangen jeg så det, det er maks 5 år siden. Jeg ble helt forvirret av det, for før det kan jeg knapt huske sist jeg så et menneske på 35-40, stilig, smart i klærne, med god klipp - og naturlig grått. Hun var kjempeflott, men jeg strevde med å få hodet mitt rundt kontrasten mellom relativt glatt ansikt og grått hår.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat