Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-14, 10:47   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg synes grått hår er riktig pent, jeg. Det er såklart lett å si når man ikke har begynt å bli grå enda, men jeg tror ikke det ville plaget meg. Jeg er 44 og synes i grunnen jeg er gammel nok til at jeg godt kunne ha litt grått i håret.

På den annen side har jeg farget håret i mange perioder av livet, bare fordi jeg ønsket meg en litt annen farge enn den naturlige, og det kan jo godt hende jeg ville gjøre det igjen nå, dersom håret begynte å bli grått og jeg syntes det så litt kjipt ut. Men når/hvis håret ble helt grått, tror jeg ikke jeg ville farget det.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat