Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-18, 14:01   #29
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du giddet å fikse nødpass for å dra til Italia?

Leste jeg ikke noe om at pass ble skannet nå på flere flyplasser i Norge sånn at alle som hadde pass som var meldt savnet tidligere eller utgått ble stoppet og fikk ikke reise? Hvor så jeg det hen? Noen andre som har lest? Overskriften sa noe om at "nå kan du risikere å ikke få reise" eller noe sånt. Sånn at har en skaffet seg nødpass så er ikke det andre passet gyldig lenger heller om en ikke har meldt fra at det er funnet.

Jeg ville uansett hatt gyldig pass. Det kan være verre å komme hjem enn til. *erfart fra Spania i alle fall*


Sist redigert av Elisabet : 27-03-18 kl 14:12.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat