Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-18, 12:11   #81
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.777
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Westworld

Jeg har masse teorier.

Jeg tror at Abernathy og Mave er samme person, enten ved at hans "person" er lastet ned i hennes underbevissthet, og at jakten på datteren dermed er forsterket fordi hun både jakter på sin egen datter og på Abernathys (Dolores). Men at fordi hun ikke er bevisst at Abernathy er en del av henne, så kjenner hun ikke igjen Dolores som datteren når hun møter henne. Fordi hun ikke stemmer overens med minnet av egen datter. Det forklarer hvorfor det var skriptet at hun skulle ut av parken - hun skulle ta med dataen som var lastet ned i Abernathy, men så våknet hun og ombestemte seg. For øvrig tror jeg at Dolores fortsatt er på Fords skript. Hun virker rett og slett ikke helt våken.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat