Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-19, 16:43   #1
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Kattepass i ferien

Dette var liksom det mest passende forumet jeg fant for denne tråden. Den er jo ferierelatert.

Vi har en gammel frøkenpus som trives aller best hjemme, og som slett ikke har trivdes på pensjonat de siste to gangene vi måtte benytte oss av den løsningen. Nå har vi vært veldig heldige med kattepassere de siste årene, men i år skal de (litt plutselig) på ferie samtidig med oss, og vi har et stort problem; hvor gjør vi av pus?

Jeg har sett på løsningen med å betale noen for å komme hit til leiligheten vår og se til henne, men vi er litt skeptiske. Da gjenstår jo pensjonat da, eller noen som kan ha henne hjemme hos seg, men da trenger jeg innspill og anbefalinger fra dere.

Skal hun på pensjonat må det være et sted der det er tette vegger mellom henne og andre katter, og såpass store bur at det er greit for en katt å være der _hele_ juli. Vi er bare hjemom i fire dager fra den 1. juli før vi endelig kommer hjem 27. juli. Vet noen om et sånt sted? Vi bor i Oslo, men kan kjøre henne et stykke dersom det betyr at hun har det bra.

Jeg er nesten klar for å droppe ferien for dette, men det går jo ikke.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat