Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-20, 09:17   #63
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har PostNord mista det helt? Bokstavelig talt?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Det må være tilfeldigheter, men en retur jeg hadde til Zalando lå en uke på terminal i Oslo fant jeg ut da jeg la til pakken i PostNord-appen. Skannet koden på returlappen (som jeg hadde lagret). Det hadde da gått 2 uker siden jeg sendte pakken fra meg. 5 minutter etter så fikk jeg mail fra Zalando at returen var mottatt.

Noen ganger har jeg sett at varer ligger lenge på terminal fordi de venter på at en hel container eller noe sånt med returer skal bli full før de sender videre. Det fikk jeg vite en gang jeg ringte fordi jeg så at en retur ble liggende lenge. Dette var Posten.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat