Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-21, 11:03   #71
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste lav-FODMAP-oppskrifter eller tips om ferdigprodukter?

Jeg er bare innom her for å gi en +1 på Noba-appen. Jeg har brukt den en stund, og den har gitt meg noen skikkelige aha-opplevelser. Ikke minst ift hvorfor jeg blir dårlig når jeg tror jeg bare har spist ting jeg tåler. Eller hvorfor jeg tilsynelatende tåler noe den ene dagen, men ikke den andre.

Magen min krangler mest på løkprodukter (inkl. hvitløk) og laktose, og takket være appen har jeg skjønt at det ikke er fetaost jeg (innimellom) reagerer på, men marinaden, siden den inneholder hvitløk. Det å ha en oversikt over hvor mye man kan spise av enkelte ting er også gull verdt! Avokado og mango tåler jeg i små mengder, men det er fullstendig krise hvis jeg spiser for mye.


Sist redigert av Gaia : 04-06-21 kl 12:19.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat