Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-21, 10:40   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er en god symaskin?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg avanserte til samme lille vidunderet som Tjorven og Mams har,

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Husqvarna Opal 670

Den har jeg og Dvs jeg har storebroren Husqvarna Opal 690Q, som har etpar ekstra funksjoner. Ting som automatisk trådfesting og -kutting, en magisk knappehullsfunksjon, forskjellige hastigheter og forskjellige høyder på foten er ting jeg er veldig glad i med den. Jeg har også overtransportør men den blir jeg ikke venner med, for den ryker tråden for meg uten at jeg skjønner hvorfor

Før hadde jeg en helt enkel Hsuqvarna Viking Sarah (mekanisk symaskin) med skruhjul og 5-6 elns sting å velge mellom. Den syr strålende den, men når basillen tok meg ville jeg ha noe mer avansert.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat