Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-15, 12:35   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.723
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaver i fellesbursdag

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg ville nok blitt invitert i 40-årslag til de tre jeg kjenner litt hvis de hadde arrangert på egenhånd. Men ikke den siste. Allikevel stiller jeg ikke uten presang til den ene.

Men jeg kom plutselig på at den ene av disse ikke liker vin (og da trolig heller ikke prosecco), så jeg må finne på noe annet. Hjelp.

Kan du ikke kjøpe et glass med litt eksklusivt syltetøy/honning/olje e.l., eventuelt en god bodylotion i samme prisklasse som proseccoen?

Mannen min kommer fra en jordbærgård, og vi har stort sett alltid noe rørt jordbær i fryseren som vi får derfra. Ofte har jeg gitt dette i et fint glass eller en fin krukke, når jeg skal ha med type vertinnegave eller symbolsk gave. Det blir alltid satt stor pris på.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat