Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-12, 07:18   #14
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en feelgood-serie

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hart of Dixie, Parenthood eller New Girl?

Hart of Dixie ble umiddelbart en favoritt. Så 8 episoder i går.
De to andre har jeg ikke sett enda, så jeg skriver de på lista.

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Vi liker Entourage.

Har ikke sett den, men den virker ok.

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Gjensyn med Friends?

Friends har jeg i grunnen aldri vært spesielt begeistret for. Kan det hende jeg liker den bedre nå enn for 15-20 år siden?

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

New Girl liker jeg og.

Takk for tipset.

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Hart of Dixie er jeg enig i, den er feelgood. Being Erica likeså. Den har jeg anbefalt før, og fått mange hekta.

Being Erica har jeg heller ikke sett.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Community? Modern Family?

Hjelpe meg så mange serier jeg har misset da. Jeg har ikke sett noen av disse heller jeg.

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Anbefaler også Hart of Dixie.

Selv har jeg en trip down memory lane og ser Beverly Hills 90210 i reprise

Vi hadde bare en tv i heimen når Beverly Hills hadde sin storhetstid, og den "eide" mine foreldre etter dagsrevytid. Ikke snakk om å se noe annet enn det som kom på nrk nei, så det meste av Beverly Hills har jeg faktisk (mot min vilje, ja) gått glipp av. Kanskje jeg nå skulle ta det igjen, og sett litt Melrose Place også, i samme slengen.

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Chuck! Det er en tulleserie som er spennende, morsom og bare underholdende å se på. Jeg, mannen og eldstejenta har ledd oss gjennom alle 4 sesongene som til nå har kommet ut, det er noe av det morsomste jeg har sett på lenge

Den så ikke umiddelbart ut som en typisk serie jeg liker, men jeg kan jo gi den en sjanse alikevel.

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg liker ikke HArt of Dixie. :ynnskyld:

Men hva med gjensyn med Gilmore Girls?

Gilmore Girls har jeg allerede sett både 2 og 3 ganger. Fine serien. Hart of Dixie er bra altså. Du burde gi den en sjanse til.

Opprinnelig lagt inn av ingen, her.

Brothers & sisters ?

Ikke sett. Skriver den på lista.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Du har sett Veronica Mars, ikke sant? Bare sjekker.

Modern Family?

JA, jeg har faktisk sett Veronica Mars. :ikkeheltlostalikevel:

Takk for tipsene, alle sammen. Da har jeg litt å kose meg med mens jeg sitter her. Bekkenløsning og kvalme skal i det minste få meg oppdatert på seriefronten.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat