Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-17, 17:18   #242
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Posten/Bring. Mottatt epost i morges om at sendingen er opplastet og "Godset kjøres ut til mottaker". Men har vi sett noe til det? Neeeeei.


Sånn var det for meg også tidligere denne måneden. Plutselig kom jeg på en pakke jeg hadde ventet på den dagen og da jeg sporer pakken ser jeg at det står at den er forsøkt levert. Jeg hadde vært hjemme hele dagen og postmannen hadde til og med ringt på døren med en annen pakke som var litt for stor for postkassen, men ingen hadde kommet med den jeg ventet på. I tillegg stod det at de hadde sendt meg to hentemeldinger, jeg hadde ikke fått en eneste. Litt irriterende ja.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv